Lista

 




Hösten- Jag tycker faktiskt det är mysigt att det börjar bli höst! Man får klä sig i stora halsdukar och stickade koftor! Och bäst av allt är om man har någon som man kan mysa med när det är mörkt och kallt ute.
Övningskörning- Jag börjar bli en klippa på att köra. Om det inte vore för alla andra bilar så skulle jag vara färdig med mitt körkort redan men det är en herrans massa saker man ska tänka på! Det är förbannat kul iallafall.
Hollywoodfruar- Eller fru kanske man ska säga. Vilken jävla lirare den där Anka är,ska bli väldigt roligt att se vad hon kommer bjuda på ikväll.
Fredag 25/9- Håll i hatten,på fredag kommer våran älskade Mallan hem. Jag kan inte ens räkna hur länge hon har varit borta,men det ska bli sååå himla roligt att hon kommer hem igen.



Bilderna är lånade från google och där fanns inte Malin så hon fick inte vara med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0