Dessa kronor

Imorgon vaknade jag med ett leende på läpparna! Det är fredag-min favorit dag. Det är den 25-mitt favorit datum, det såg ut att kunna bli en bra dag!
Det vände ungefär kl 10.32 när jag räknade mina utgifter. Att det är fredag idag gör mig inte ett skit längre,och att det är den 25 det märks inte ens. För de pengar som kom in på kontot 00.00 inatt är på ett ungefär slut,det är inte många kronor att skratta över iallafall!
Och att jag har mat på bordet och en familj som älskar mig känns inte tyngre vägt just nu! Jag ber om ursäkt- fast bara för att jag måste. Jag vill ha massvis med pengar,för pengar gör mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: karmel

Jag förstår dig, pengar är lycka

2009-09-28 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0