Ögonbryn

Sara är rolig! Hon sitter och fixar till mina ögonbryn för att de är enligt henne inbördeskrig där uppe! Någon som enligt mig aldrig varit störande. Men hon är ju tjej så hon vet tydligen vad som är "tjejigt".
Hon sitter och flåsar mig i ansiktet medans hon blockar mina ögonbryn,och när hon går över till överkurs-i fyllning så brister hon ut och frågar mig!

-Har du ett ärr i ögonbrynet?
-Ja,jag sprang in i en vägg när jag gick i trean
-Var du tvungen att springa in i en vägg?

Då tänker jag,självklart var det inget jag planerat! Så tvungen var jag väl inte,men det var fan ingenting som går att ändra på just nu!
Hon brister ut igen.

-Nu går det ju inte ens att måla där...(säger hon med en vrång ton)

Förlåt Sara,fan vad dumt av mig att springa in i en vägg när jag gick i trean för att du femtio elva år senare inte kan fixa mina ögonbryn i perfektion.



Men ser ni vad fina de blev även fast jag var tvungen att springa in i väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0