Det här var inge roligt!

Jag ligger hemma i sängen efter en arbetsdag och fascineras över skilnaden på killar och tjejer! Anledningen till detta är för att min kära man sitter i  köket med två grabbkompisar. Jag försöker höra om det pratar om något smaskigt,något roligt,eller åtminstonde något som är värt att smyglyssna på! Jag hittar inget,jag hör inget,jag finner absolut ingenting smarrigt.
De pratar bara om bilar!
När jag har tjejkompisar över så finns det betydligt mycket mer att tjuvlyssna på. Jag måste säga grattis till min man,har får ut betydligt mycket mer av mina tjejbesök än vad jag får av hans killbesök. Trist..

Kommentarer
Postat av: Amanda

så jävla sant! Bara ett bevis på att vi tjejer är mycket roligare än killar..eller? De tycker jag i alla fall, fast då är ju jag tjej också,höhö

2009-10-08 @ 11:22:57
Postat av: MATILDA

Amanda,du har helt klart rätt! Vi tjejer är roligare

2009-10-08 @ 13:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0