Det här funkar aldrig

När jag läser bloggar läser jag inte ofta texten,så varför fortsätter jag skriva egentligen? Jag vill ha skvaller,jag vill ha drama och jag vill framför allt se det på bild.

Så hur ska vi göra,jag vill inte skriva skvaller,det finns inge drama och jag är framför allt inte så bildskön så jag dagligen kan ta bild på mig själv och publicera. Vi har ett stort problem kära läsare! Vad ska jag ge er?

Förresten kan jag inte kalla er "kära" läsare för ni är typ 10st. Skulle säkert kunna räkna upp de på mina tio fingrar,slår vad om att en av er hatar jag resten är mina vänner. Jag blir inte klok på det här! Fråga er något kan jag inte heller göra,för ni svarar aldrig ändå. Fuck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men matilda, jag älskar att läsa din blogg!

Du skriver så mycket roligt.

Och även om inte du tycker det är roligt så tycker vi andra det :-)

Din vardag är rolig och läsa om och dina små detaljer du skriver :-)

2009-12-14 @ 17:49:36
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0